Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/939
Title: | ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГАЛУЗІ ПРИРОДОЗНАВСТВА ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ |
Authors: | Калько, А. Д. Шикула, Р. Р. |
Keywords: | майбутній вчитель future teachers галузь природознавство засоби навчання музейна педагогіка industry science learning tools museum pedagogy technologies |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 76-80. |
Abstract: | В статті розкрито основні шляхи удосконалення фахової підготовки майбутніх учителів-природознавців засобами музейної педагогіки. Обґрунтовано необхідність запровадження у навчальні програми закладів, які готують майбутніх учителів галузі природознавства, спеціального курсу. Рекомендовано використовувати у підготовці майбутніх вчителів інноваційні методи навчання із застосуванням засобів природничих музеїв. // In the article the author suggests the ways of the improvement of professional training of future teachers of Natural Science using museum pedagogy technologies. The necessity of introducing special course in institutions that train future teachers of Natural Science is substantiated. It is recommended to train future teachers of Natural Sciences using the innovative teaching methods with the Natural museums pedagogy technologies. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/939 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Калько А. Д., Шикула Р. Р.pdf | 773.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.