Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/943
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кристопчук, Т. Є. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-14T09:44:34Z | - |
dc.date.available | 2024-02-14T09:44:34Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/943 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено засади управління в системі освіти європейських країн. Подано три типи управління освітою (централізований, децентралізований та децентралізований з посиленою автономією навчальних закладів), представлених у зарубіжних дослідженнях. Показано пошук оптимального співвідношення між централізованим і децентралізованим типом управління освітою. Визначено, що однією з особливих тенденцій розвитку освіти у Центрально-Східноєвропейських країнах є переорієнтація на децентралізацію управління в системі вищої освіти. Розкрито реалізацію принципу забезпечення прав людини на транснаціональну освіту. // In the article the principles of management in the educational system of European countries are investigated. Three types of educational administration (centralized, decentralized and decentralized with increased autonomy of schools) represented in foreign researches are reported. The search of an optimal balance between centralized and decentralized type of educational management is shown. It was determined that one of the tendencies of educational development in Central and Eastern-European countries is reorientation to decentralized management in the system of higher education. The implementation of the principles of human rights for transnational education is considered. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 108-117. | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | управління | - |
dc.subject | централізований тип управління освітою | - |
dc.subject | децентралізація управління | - |
dc.subject | management | - |
dc.subject | centralized type of educational management | - |
dc.subject | management decentralization | - |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ: ДОСВІД ЄВРОПЕЙСЬКИХ КРАЇН | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Кристопчук Т. Є.pdf | 652.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.