Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/949
Title: | РОЛЬ МИСТЕЦТВА В ЕСТЕТИЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА |
Authors: | Пагута, Т. І. |
Keywords: | естетичний розвиток aesthetic development мистецтво молодший школяр художнє слово музика архітектура театр кіно живопис art junior pupils artistic expression music architecture theatre cinema painting |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 186-195. |
Abstract: | У статті досліджено роль початкової школи в естетичному розвитку особистості молодшого школяра; розкрито особливості молодшого шкільного віку щодо сприймання засобів мистецтва; обґрунтовано значення мистецтва як засобу естетичного розвитку молодшого школяра; показано вплив художнього слова, архітектури, музики, театру, кіно, образотворчого, декоративно-прикладного мистецтва на естетичний розвиток молодших школярів. // In the article the role of the primary school in the aesthetic development of a primary school child personality is investigated; the features of primary school age in relation to perception through art are disclosed; reasonable value of art as a means of aesthetic development of younger pupils is substantiated; the author reveals the impact of artistic expression, architecture, music, theatre, cinema, fine arts, decorative and applied art on the aesthetic development of primary school children. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/949 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Пагута Т. І.pdf | 608.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.