Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/953
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хом’як, І. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-14T09:21:34Z | - |
dc.date.available | 2024-02-14T09:21:34Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/953 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито основні підходи до вирішення проблеми вибору державної мови; проаналізовано Конституційне положення про державність української мови; вмотивовано, чому непаритетний білінгвізм призвів до суржикомовного спілкування, яке перешкоджає успішному вивченню державної мови; обґрунтовано необхідність формувати у школярів правописну компетентність з огляду на стан мовленнєвого середовища, у якому перебуває школяр; потребу здійснювати лінгвістичний діагноз для з’ясування правильності вживання лексеми шляхом виявлення інтерферованих компонентів, здатних деформувати норми письма; зосереджено увагу на важливості вироблення в учнів умінь розпізнавати орфограми, оперативно визначати їх у вживаних словах, що сприятиме формуванню в них правописної компетентності. // In the article the main approaches to the solution of the problem of official language choice are defined; Constitutional regulations about the Ukrainian language nationhood are analyzed; it is grounded why no parity bilinguism has led to the mixed Russian-Ukrainian communication which prevents successful learning of official language; the necessity of students’ orthographic competence formation regarding the features of linguistic environment where they stay is justified; the necessity of linguistic diagnosis completion in order to ascertain the correctness of the lexeme usage by identifying interfered components which can distort the spelling rules is studied; the importance of developing students’ spelling rules recognition, quickly identifying them among used words that will help to form their spelling competency. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 248-255. | en_US |
dc.subject | державна мова | en_US |
dc.subject | оfficial language | en_US |
dc.subject | українська мова | - |
dc.subject | державна мова в Україні | - |
dc.subject | мовленнєве середовище | - |
dc.subject | лінгвістичний діагноз слова | - |
dc.subject | розпізнавальні ознаки орфограм | - |
dc.subject | Ukrainian language | - |
dc.subject | is the official language of Ukraine | - |
dc.subject | linguistic environment | - |
dc.subject | linguistic diagnosis of the word | - |
dc.subject | features of spelling rules recognition | - |
dc.title | ПРАВОПИСНИЙ СКЛАДНИК У ВИВЧЕННІ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Хом’як І. М.pdf | 572.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.