Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/969
Title: | ВПЛИВ ПІЄТИЗМУ ТА РАЦІОНАЛІЗМУ НА РОЗВИТОК ОСВІТИ ТА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДУМКИ НІМЕЧЧИНИ У XVIII СТ. |
Authors: | Завальнюк В. В. |
Keywords: | пієтисти pietists раціоналісти філантропи освітні заклади вчительські семінарії християнське виховання enlighteners philanthropists educational establishments teachers’ seminaries Christian upbringing |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 38-47. |
Abstract: | У статті розглянуто вплив пієтизму та раціоналізму на розвиток освіти та педагогічної думки у Німеччині у XVIII ст., зокрема заснування навчально-виховних закладів педагогічного спрямування та навчально-виховний процес у школах. Досліджено, що секуляризація школи і держави відбулася лише наприкінці століття, тобто в час стрімкого розвитку філантропічних навчальних закладів. // This article deals with the influence of the pietists and enlighteners on the development of the education and pedagogical idea in Germany in XVIII century, namely, founding of the educational and upbringing establishments of the pedagogical direction and educational and upbringing process of these schools. It was determined that school from church secularization took place only in the period of rapid growth of the philanthropic educational institutions. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/969 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 1(17) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Завальнюк В. В.pdf | 613.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.