Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/977
Title: | ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО «АЗБУКУ МОРАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ» |
Authors: | Петрук, О. М. |
Keywords: | азбука моральної культури Alphabet of moral culture моральні повчання щастя виховання любов терпіння вчитель учень моральне виховання людинознавство moral lessons happiness education love patience teacher student moral education study of human nature |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 123-128. |
Abstract: | В статті розглянуто складові «азбуки моральної культури» Василя Сухомлинського. Розкрито педагогічну цінність загальнолюдської азбуки моральності. Проведено тлумачення повчань, рекомендацій та ідей видатного педагога щодо морального виховання молодших школярів. Стверджено думку про те, що учитель стане справжнім вихователем лише тоді, коли оволодіє найтоншим інструментом виховання – наукою про моральність, етикою. // The components of the Vasyl Sukhomlynskyi’s «Alphabet of Moral Culture» are considered in the article. The pedagogical value of human morality alphabet is exposed. Interpretation of the lessons, recommendations and ideas of the outstanding teacher on the process of younger students’ moral education is conducted. The author asserts the idea that the teacher will be a real teacher only in the case when he or she will master the finest instrument of education - science of morality, ethics. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/977 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 1(17) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Петрук О. М.pdf | 557.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.