Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/982
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ УМОВ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ КРЕАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Автори: Шкабаріна, М. А.
Ключові слова: педагогічна креативність
Pedagogical creativity
педагогічні умови
підготовка майбутнього вчителя
навчально-виховний процес
pedagogical conditions
future teachers training
educational process
Дата публікації: 2017
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 1(17). - С. 171-176.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито, що розвиток педагогічної креативності майбутнього вчителя відбувається шляхом визначення та запровадження у навчально-виховний процес вищого навчального закладу педагогічних умов. Наведено розуміння поняття «педагогічні умови розвитку креативності майбутнього вчителя початкової школи». Розглянуто та проаналізовано праці дослідників з питань умов та бар’єрів розвитку креативності. На основі теоретичного аналізу наукових джерел запропоновано комплекс педагогічних умов для розвитку педагогічної креативності. // The development of future teachers’ pedagogical creativity is happened by definition and implementation of pedagogical conditions in the educational process of the university. An understanding of the concept «pedagogical conditions of the development of future primary school teacher’s pedagogical creativity» is offered in the article. The works about conditions and barriers of creativity development are considered and analyzed. The complex of pedagogical conditions of future primary school teacher’s pedagogical creativity is defined by theoretical analysis of scientific sources.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/982
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 1(17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Шкабаріна М. А.pdf598.31 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.