Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/995
Title: РОЗВИТОК ХУДОЖНЬО-ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ЗАСІБ ОРГАНІЗАЦІЇ ЇХ ЕСТЕТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Хом'як, О. А.
Keywords: естетичне виховання
аesthetic education
естетичний смак
майбутні учителі початкової школи
педагогічні умови
система творчих завдань
естетична діяльність
aesthetic taste
future primary school teachers
pedagogical conditions
the system of creative tasks
aesthetic activity
Issue Date: 2016
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 2(16). - С. 256-261.
Abstract: У статті обґрунтовано доцільність впровадження в навчально-виховний процес вищої школи педагогічної умови «включення у навчально-виховний процес системи творчих завдань, що організують естетичну діяльність студентів із урахуванням їхніх індивідуальних особливостей». Розкрито значення естетичного розвитку майбутніх учителів початкової школи як носіїв, трансляторів і творців найвищих духовних цінностей та ідеалів. // The article proves the feasibility of implementing into the educational process of high school teaching conditions of «creative tasks inclusion into the educational processes, organizing aesthetic activity of students according to their individual characteristics». It is revealed the value of future primary school teachers’ aesthetic development as they are carriers, broadcasters and makers of the highest spiritual values and ideals.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/995
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 2(16)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Хом'як О. А.pdf557.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.