Browsing by Author Груба, Т. Л.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 32 of 32 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2016ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 2 (16)Дем’янчук, А. С.; Борейко, В. І.; Власюк, А. П.; Джунь, Й. В.; Дутчак, М. В.; Єрмаков, С. С.; Калько, А. Д,; Мадзігон, В. М.; Малафіїк, І. В.; Мицкан, Б. М.; Назарець, В. М.; Павелків, Р. В.; Поташнюк, І. В.; Приступа, Є. Н.; Ставицький, О. О.; Цьось, А. В.; Шаповал, Ю. Г.; Шкляр, В. І.; Шкребтій, Ю. М.; Груба, Т. Л.; Завацька, Л. А.; Коробович, Л. П.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І.; Попова, Д. А.; Міськова, Н. М.; Романова, В. І.
2019ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 2 (22)Дем’янчук, А. С.; Борейко, В. І.; Джунь, Й. В.; Красовська, О. О.; Поташнюк, І. В.; Груба, Т. Л.; Завацька, Л. А.; Коробович, Л. П.; Кочмар, Д. А.; Мельничук, Л. Б.; Пагута, Т. І.; Міськова, Н. М.; Романова, В. І.; Дутчак, М. В.; Єрмаков, С. С.; Калько, А. Д.; Мадзігон, В. М.; Малафіїк, І. В.; Мицкан, Б. М.; Назарець, В. М.; Павелків, Р. В.; Приступа, Є. Н.; Ставицький, О. О.; Цьось, А. В.; Шаповал, Ю. Г.; Шкребтій, Ю. М.
2020ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 2 (24)Дем’янчук, А. С.; Борейко, В. І.; Груба, Т. Л.; Джунь, Й. В.; Дутчак, М. В.; Калман, С.; Красовська, О. О.; Мадгізон, В. М.; Малафіїк, І. В.; Марчук, О. О.; Мицкан, Б. М.; Павелків, Р. В.; Поташнюк, І. В.; Приступа, Є. Н.; Семенов, О. С.; Тордік, Ю.; Францков'як, П.; Цьось, А. В.; Шкребтій, Ю. М.; Яроменко, О. В.
2015ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-СЛОВЕСНИКІВ ДО ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИГруба, Т. Л.
2023РЕАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНО-ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТРибин, С. С.; Груба, Т. Л.
2017Реалізація текстоцентричного підходу на уроках української мови в старших класахГруба, Т. Л.
2019СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ)Груба, Т. Л.; Gruba, T. L.
2022ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ПРИКМЕТНИКІВ НА ПОЗНАЧЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛЮДИНИ В АНГЛІЙСЬКІЙ МОВІГруба, Т. Л.; Мартинюк, С. П.
2018ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ (ПРОФІЛЬНИЙ РІВЕНЬ)Груба, Т. Л.
2016УРОК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИГруба, Т. Л.; Gruba, T. L.
2016ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИГруба, Т. Л.
2013ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІГруба, Т. Л.