Browsing by Author Будз, І. Ф.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 15 of 15
Issue DateTitleAuthor(s)
2018TEACHER’S ROLE IN THE PROCESS OF IDENTIFICATION AND CLASSROOM APPROACH OF GIFTED AND TALENTED EDUCATION IN GREAT BRITAINБудз, І. Ф.; Budz, I.
2022WORLDWIDE TENDENCIES IN GIFTED EDUCATION DEVELOPMENT=СВІТОВІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ОБДАРОВАНОСТІBudz, I. F.; Будз, І. Ф.
2021АНГЛІЦИЗМИ ЯК ГРАФІЧНА НОВАЦІЯ МОВИ СОЦІАЛЬНІХ МЕРЕЖ: СЕМАНТИКО-СТИЛІСТИЧНИЙ АСПЕКТБудз, І. Ф.; Куцюк, Д. Ю.
2020ВПЛИВ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР НА ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ = THE INFLUENCE OF COMPUTER GAMES ON THE FORMATION OF STUDENTS’ LANGUAGE COMPETENCE IN THE PROCESS OF ENGLISH LANGUAGE LEARNINGБудз, І. Ф.; Budz, I. F.
2013ДИДАКТИЧНІ ОСНОВИ ПОБУДОВИ НАВЧАЛЬНИХ ПЛАНІВ, ПРОГРАМ ТА НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИБудз, І. Ф.
2023ДІЛОВА КОМУНІКАЦІЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮПабат, М. А.; Будз, І. Ф.; Поченюк, Я. В.
2023ДІЛОВА КОМУНІКАЦІЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ. Друге виданняПабат, М. А.; Будз, І. Ф.; Поченюк, Я. В.
2023КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ ГРАМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИБудз, І. Ф.; Поченюк, Я. В.
2023МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВПабат, М. А.; Будз, І. Ф.; Поченюк, Я. В.
2020НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У БРИТАНСЬКІЙ МОДЕЛІ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ=TEACHER'S ACTIVITY DIRECTIONS IN THE BRITISH MODEL OF GIFTED SCHOOLCHILDREN EDUCATIONБудз, І. Ф.; Budz, I. F.
2016ОРГАНІЗАЦІЙНО-ІНСТИТУЦІЙНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ В УКРАЇНІБудз, І. Ф.
2016РОЗВИТОК ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ = EDUCATION DEVELOPMENT OF GIFTED SCHOOLCHILDREN IN GREAT BRITAINБудз, І. Ф.; Budz, I. F.
2019СЕМАНТИКО-СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ДЕМОНОЛОГІЧНИХ ЛЕКСЕМ У СКЛАДІ ФРАЗЕОЛОГІЧНИХ ОДИНИЦЬ В УКРАЇНСЬКИХ ПОВІСТЯХ М. В. ГОГОЛЯ=SEMANTIC AND STYLISTIC INTERPRETATION PECULIARITIES OF DEMONOLOGYCAL LEXICAL ELEMENTS AS A PART OF PHRASEOLOGICAL UNITS IN M. V. GOGOL’S UKRAINIAN TALESБудз, І. Ф.; Седлар, Є. В.; Budz, I. F.; Sedlar, Ye. V.
2022ТРУДНОЩІ ПЕРЕКЛАДУ, ЗУМОВЛЕНІ ГРАМАТИЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИБагач, І. Г.; Будз, І. Ф.; Новосад, Ю. І.; Bahach, I. H.; Budz, I. F.; Novosad, Yu. I.
2023ФАХОВА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПІД ЧАС ВОЄННИХ ДІЙ В УКРАЇНІKochmar, D. A.; Hupka-Makоhіn, N. I.; Budz, I. F.; Pocheniuk, Y. V.; Khuda, N. S.; Поченюк, Я. В.; Будз, І. Ф.; Кочмар, Д. А.; Гупка-Макогін, Н. І.; Худа, Н. С.