Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати 37 до 56 із 3546 < назад   далі >
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023English language Morphological Neologisms Reflecting the War in UkraineIvanenko, N.; Kochmar, D. A.; Biletska, О.; Hurbanska, S.; Hurbanska, A.; Іваненко, Н.; Кочмар, Д. А.; Білецька, О.; Гурбанська, С.; Гурбанська, А.
2022ENVIRONMENTAL AND ECONOMIC COSTS OF EMERGING ATMOSPHERIC POLLUTION FROM TRAFFIC CONGESTION IN CHATTOGRAM CITY=ЕКОЛОГІЧНІ ТА ЕКОНОМІЧНІ ВИТРАТИ ЗАБРУДНЕННЯ АТМОСФЕРИ В РЕЗУЛЬТАТІ ДОРОЖНІХ ПРОБОК У МІСТІ CHATTOGRAMIslam, R.; Hasnat, G. N.
2023ESP32-CAM ТА IOT В РОЗРОБЦІ СУЧАСНИХ ЗАСОБІВ ТЕЛЕПРИСУТНОСТІЮскович-Жуковська, В. І.; Кот, В. В.; Щирий, В. О.
2021Ethics of Communication as an Important Component of Teacher Self-Branding in the Settings of the Digital EnvironmentGruba, T. L.; Trybulkevych, K. H.; Shchegoleva, T. L.; Gula, L. V.; Zoriy, Y. B.
2021EXCEPTIONS TO THE IMPLEMENTATION OF THE PRINCIPLE OF PUBLICITY IN THE PRACTICE OF THE ECHRKarataieva, A. H.
2021THE EXEMPTION FROM CRIMINAL LIABILITY FOR CORRUPTION CRIMES IN UKRAINE: THE GENERAL CHARACTERISTICKopotun, I. M.; Dovban, I. M.
2022EXPERIENTIAL LEARNING AND SELF-DIRECTED LEARNING AS KEY PILLARS OF ENTREPRENEURIAL EDUCATION=НАВЧАННЯ НА ДОСВІДІ ТА САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК КЛЮЧОВІ СТОПИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ОСВІТИMorris, T.H. Dr; Preedy, S. Dr
2018FACTOR MODEL FOR ASSESSING THE EFFECTIVNESS OF INNOVATION MARKETКнязевич, А. О.; Kniazevych, A. O.
2022FAIRPLAY ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ШКОЛЯРІВЄрмолова, В. М.; Радченко, Л. О.; Кроль, І. М.
2023FEATURES OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ VOCABULARY ENRICHMENT IN ENGLISH LESSONSKochmar, D. A.; Sheresh, D. I.
2021Features of the introduction of innovative technologies in the professional training of TeachersOvdiichuk, L. M.; Bespartochna, O.; Piddubna, N.; Беспарточная, О.; Овдійчук, Л. М.; Піддубна, Н.
2021Finding Effective Ways to Teach Foreign LanguagesFabian, M.; Shtefanyuk, N.; Budz, I.; Smutchenko, O.; Drapak, H.; Leshchenko, H.
2022FOLKLORE COURSE AS A DISCIPLINE IN THE PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE TEACHERS OF UKRAINIAN LANGUAGE AND LITERATURE: INTEGRATIVE ASPECT OF STUDYINGOvdiichuk, L. M.; Овдійчук, Л. М.
2020Future Educators' Training for Project Activities Using Digital TechnologiesKozlitin, D.; Kochmar, D. A.; Krystopchuk, T.; Kozak, L.
2023GAMING TECHNOLOGIES: A TOOL FOR CULTIVATING COGNITIVE ENGAGEMENT IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS=ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЗАСІБ КУЛЬТИВУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ЗАЯВЛЕНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИBudz, I. F.; Popovych, К. О.
2021THE GENERAL CHARACTERISTIC OF THE EXEMPTION FROM CRIMINAL LIABILITY FOR CORRUPTION CRIMES IN UKRAINEKopotun, I. M.; Rudyk, М. М.
2021HISTORIA OCEANU TETYDADeryk, A. O.; Deryk, O. W.
2022HISTORY OF THE ESTABLISHMENT OF DIPLOMATIC COMMUNICATION IN TURKEY=ІСТОРІЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ДИПЛОМАТИЧНИХ ВІДНОСИН В ТУРЕЧЧИНІVidimska, К. І.
2010Home Reading. Домашнє читанняСкребкова-Пабат, М. А.
2023HOW ТО ВЕН А BE YOURSELF IN EXTRAORDINARY SITUATIONS?Melnyк, V.; Мельник, В.