Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1010
Title: | МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ |
Authors: | Хом’як, І. М. |
Keywords: | лінгводидактичні задачі linguodidactic tasks моделювання ситуацій фразеологізми студенти-філологи modeling situations idioms students-philologists |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 158-167. |
Abstract: | У статті обґрунтовано важливість моделювання лінгводидактичних ситуацій у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Фразеологія". // In the article the importance of linguodidactic situations modeling in the educational process of higher school is grounded; its content is illustrated on the example of structural learning level "Phraseology". |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1010 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Хом’як І. М.pdf | 465.5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.