Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1010
Назва: МОДЕЛЮВАННЯ ЛІНГВОДИДАКТИЧНИХ СИТУАЦІЙ
Автори: Хом’як, І. М.
Ключові слова: лінгводидактичні задачі
linguodidactic tasks
моделювання ситуацій
фразеологізми
студенти-філологи
modeling situations
idioms
students-philologists
Дата публікації: 2013
Видавництво: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2013. - Вип. 2(10). - С. 158-167.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано важливість моделювання лінгводидактичних ситуацій у навчальному процесі вищої школи, проілюстровано їх зміст на прикладі вивчення структурного рівня "Фразеологія". // In the article the importance of linguodidactic situations modeling in the educational process of higher school is grounded; its content is illustrated on the example of structural learning level "Phraseology".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1010
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2013 рік. Випуск 2(10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Хом’як І. М.pdf465.5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.