Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук Н. М.-
dc.contributor.authorСанюк В. І.-
dc.date.accessioned2024-02-09T12:58:06Z-
dc.date.available2024-02-09T12:58:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1018-
dc.description.abstractВ статті розкрито, що більшість студентів не знають про вимоги, які пред’являє обрана ними професія до фізичної підготовленості, та не вважають професійно-прикладну фізичну підготовку засобом, що дозволить покращити засвоєння майбутньої професії. Запропонована авторами експериментальна програма, в яку входили різноманітні вправи з урахуванням індивідуальних особливостей досліджуваних, дала змогу досягти тренувального ефекту: за п’ять місяців експерименту у студентів експериментальної групи відбулися позитивні зміни у фізичній підготовленості та фізичній працездатності. Доведено, що найбільш раціональним співвідношенням вправ у програмі занять географів 2-го курсу є 75 % загальної фізичної підготовки і 25 % професійної фізичної підготовки. // It has been found by the authors that most students are not aware of the requirements of their chosen profession towards their physical preparedness. They do not consider professionally applied physical training as a means to improve the assimilation of the future profession. The experimental program, which included various exercises taking into account the individual characteristics of the subjects, allowed achieving the training effect. During five months of the experiment students of the experimental group experienced positive changes in physical preparedness and physical efficiency. It has been also proved, that the most rational ratio of exercises in studies schedule of 2nd year geographers is 75 % of the total physical training and 25 % of professional physical training.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 233-241.en_US
dc.subjectпрофесійно-прикладна фізична підготовкаen_US
dc.subjectProfessionally applied physical trainingen_US
dc.subjectстуденти-
dc.subjectгеографічний факультет-
dc.subjectпрофесія-
dc.subjectфізичні якості-
dc.subjectфізична працездатність-
dc.subjectstudents-
dc.subjectGeography Faculty-
dc.subjectprofession-
dc.subjectphysical efficiency-
dc.subjectphysical qualities-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНО-ПРИКЛАДНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ГЕОГРАФІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Ковальчук Н. М., Санюк В. І.pdf669.13 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.