Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1019
Title: ОПАНУВАННЯ СТУДЕНТАМИ СУЧАСНИМИ МЕТОДАМИ І ФОРМАМИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ ТРЕНЕРА-ВИКЛАДАЧА ПІД ЧАС ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ
Authors: Сотник Ж. Г.
Романова В. І.
Keywords: виробнича тренерська практика
Production coaching practice
завдання
програма
tasks
program
Issue Date: 2017
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 267-272.
Abstract: У статті представлено особливості організації та проведення виробничої тренерської практики для студентів спеціальності «Фізична культура і спорт». Висвітлено завдання педагогічної, тренерської, рекреаційної й науково-дослідницької діяльності. Окреслено зміст практики, який включає організаційну, навчально-методичну і виховну роботу, проведення тренувальних занять, участь у суддівстві змагань, оформлення звітної документації. // This article presents the features of organizing and conducting production coaching practice for students of the specialty «Physical Culture and Sports». The tasks of pedagogical, coaching, recreational and scientific research activities are covered. The content of the practice is defined, which includes organizational, educational, methodological and educational work, training sessions, participation in competitions judging, registration of accounting documentation.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1019
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Сотник Ж. Г., Романова В. І.pdf463.62 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.