Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1024
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Данченко І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-09T13:31:06Z | - |
dc.date.available | 2024-02-09T13:31:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1024 | - |
dc.description.abstract | В статті здійснено аналіз теоретичних підходів до визначення структури соціальної зрілості особистості у науковому дискурсі. Обґрунтовано та визначено основні структурні компоненти соціальної зрілості студентів вищих аграрних навчальних закладів: когнітивний, мотиваційний, емоційно-ценнісний, діятельнісно-поведінковий, особистісний, комунікативний, психомоторно-регулятивний, культурологічний, інформаційний, громадянський. // The article analyzes the theoretical approaches to determining the structure of the social maturity of an individual in a scientific discourse. The basic structural components of the social maturity of students of higher agricultural educational institutions are substantiated and defined: cognitive, motivational, emotional-value, activity-behavioral, personal, communicative, psychomotor-regulatory, culturological, informational, civic. | en_US |
dc.publisher | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 30-39. | en_US |
dc.subject | зрілість особистості | en_US |
dc.subject | Maturity of personality | en_US |
dc.subject | соціальна зрілість студентів вищих аграрних навчальних закладів | - |
dc.subject | когнітивний | - |
dc.subject | мотиваційний | - |
dc.subject | емоційно-ціннісний | - |
dc.subject | діяльнісно-поведінковий | - |
dc.subject | особистісний | - |
dc.subject | комунікативний | - |
dc.subject | психомоторно-регулятивний | - |
dc.subject | культурологічний | - |
dc.subject | інформаційний | - |
dc.subject | громадянський компоненти соціальної зрілості студентів | - |
dc.subject | social maturity of students of higher agrarian educational institutions | - |
dc.subject | cognitive | - |
dc.subject | motivational | - |
dc.subject | emotional-value | - |
dc.subject | activity-behavioral | - |
dc.subject | personal | - |
dc.subject | communicative | - |
dc.subject | psychomotor-regulatory | - |
dc.subject | culturological | - |
dc.subject | informational | - |
dc.subject | civic components of students' social maturity | - |
dc.title | СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ СОЦІАЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Данченко І. О.pdf | 599.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.