Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1028
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.date.accessioned2024-02-09T13:22:06Z-
dc.date.available2024-02-09T13:22:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.description.abstractУ статті розкрито специфіку використання інтерактивних технологій у вищій школі. Обґрунтовано сутність групових, колективних, та фронтальних інноваційних технологій. Висвітлено досвід упровадження інтерактивних прийомів у процесі вивчення дисципліни «Методика ознайомлення дошкільників з соціальним довкіллям». // The peculiarities of the interactive techniques application in high school have been disclosed in this article. The essence of group, collective and frontal innovative technologies is substantiated. The experience in introducing the interactive methods in the «Methodology for familiarizing preschool children with the social world» study course has been revealed.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 85-91.en_US
dc.subjectінтерактивні технологіїen_US
dc.subjectinteractive techniquesen_US
dc.subjectінтерактивні прийоми-
dc.subjectстуденти-
dc.subjectпрактичні заняття-
dc.subjectнавчання-
dc.subjectinteractive methods-
dc.subjectpractical lessons-
dc.subjectstudies-
dc.subjectstudents-
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З СОЦІАЛЬНИМ ДОВКІЛЛЯМen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Мельничук Л. Б.pdf491.68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.