Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1029
Title: ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
Authors: Міськова, Н. М.
Keywords: математична освіта
mathematical education
компетентнісний підхід у навчанні та вихованні дошкільнят
зміст математичного розвитку дошкільників
сcompetence approach in preschoolers’ training and educating
професійна компетентність вихователів
Issue Date: 2017
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 92-97.
Abstract: У статті досліджено особливості формування математичної компетенції дітей дошкільного віку в умовах реформування національної системи освіти, запропоновано та обґрунтовано організаційно-педагогічні аспекти формування математичної компетенції старших дошкільників та визначені перспективи розвитку. Охарактеризовано критерії та показники готовності майбутніх вихователів до формування математичної компетенції дошкільників. // In the article the features of preschool children mathematical competence formation in terms of reforming the national education system are investigated, the pedagogical organizational aspects of senior preschool children’s mathematical competence are proposed and reasoned and the prospects of its development are determined. The criteria and indicators of future teachers’ readiness for the formation of the preschoolers’ mathematical competence are described.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1029
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Міськова Н. М.pdf426.02 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.