Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1030
Title: | РОЗВИТОК ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІГРОВИХ МЕТОДИК |
Authors: | Пагута, Т. І. |
Keywords: | cтарші дошкільники senior preschoolers логіко-математична компетентність ігрові методики logic-mathematical competence game techniques |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 98-106. |
Abstract: | У статті досліджено проблему формування логіко-математичних компетентностей у старших дошкільників. Визначено вплив засобів ігрових методик на формування логіко-математичних компетентностей у старших дошкільників. Запропоновано з метою розвитку логіко-математичних компетентностей у дошкільників використання ігрових методик таких авторів: 3. Дьєнеша, Дж. Кюїзенера, Нікітіних, В. Воскобовича, 3. Семадені, Н. Гавриш. // The article investigates the problem of the formation of senior preschoolers’ logic-mathematical competences. The influence of game means techniques on the formation of senior preschoolers’ logic-mathematical competences are determined. It is proposed to use the game techniques of different authors: 3. Dienesha, J. Kuisenera, Nikitin, V. Voskobovich, 3. Semadeni, N. Gavrish for the purpose of senior preschoolers’ logic-mathematical competences formation. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1030 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Стаття - Пагута Т. І.pdf | 457.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.