Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1033
Title: ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ЕЛЕМЕНТ СТАНОВЛЕННЯ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ
Authors: Росінська Г. П.
Keywords: педагогічна практика
рedagogical practice
Калько А. Д.
засоби проведення уроку
студенти
учні
програма педагогічної практики
means of conducting a lesson
students
pupils
pedagogical practice program
Issue Date: 2017
Publisher: Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 142-147.
Abstract: У статті здійснено аналітичний огляд наукових публікацій, що стосуються сучасних аспектів комплексної роботи вчителя біології, досліджено та узагальнено існуючі вимоги до навчання та методично-правильного виконання програми педагогічної практики для студентів вищих навчальних закладів, розкрито методи консервативного виконання окремих завдань, викладено основні завдання педагогічної практики, загальні та спеціальні засоби її проведення. // The article provides an analytical review of scientific publications concerning modern aspects of the biology teacher integrated work, the existing requirements for training and the correct implementation of pedagogical practice programs for students of higher educational institutions are studied and generalized, methods of conservative fulfilment of certain tasks are described, the main tasks of pedagogical practice, general and special means of conducting pedagogical practice are outlined.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1033
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття - Росінська Г. П.,Калько А. Д.pdf420.19 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.