Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1034
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСойко, І. М.-
dc.date.accessioned2024-02-09T13:15:06Z-
dc.date.available2024-02-09T13:15:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1034-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості методики навчання письма учнів початкової школи. Розкрито, що одним із завдань періоду навчання грамоти є формування в учнів уміння розбірливого і швидкого письма, що зобов’язує учителя виробляти в дітей автоматизоване письмо. Визначено, що доведена до автоматизму навичка письма сприяє швидкому викладенню думок на папері – розвитку письмової мовленнєвої практики. Обґрунтовано, що необхідною складовою мовленнєвої писемної компетенції є навичка письма, а її сформованість – одна з умов переходу до формування культурного писемного мовлення, в основі якого лежить зміст, логіка, зв’язність, зрозумілість, точність, виразність, переконливість. // The article deals with the peculiarities of teaching the writing methods in elementary school students. One of the tasks of the writing studying period is the formation of students' skill in intelligible and fast writing. This obliges the teacher to train an automated writing in children. Authenticity of written skills facilitates the rapid expression of thoughts on paper – the development of written speech practice. The necessary component of the written literacy competence is the writing skill. Its formation is one of the conditions for the transition to the writing culture formation, based on content, logic, connectivity, clarity, accuracy, expressiveness, persuasiveness.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 154-161.en_US
dc.subjectнавичка письмаen_US
dc.subjectWriting skillsen_US
dc.subjectметодика навчання грамоти-
dc.subjectаналітико-синтетичний метод-
dc.subjectдиктант-
dc.subjectmethodology of writing skills formation-
dc.subjectanalytical and synthetic method-
dc.subjectdictation-
dc.titleОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПИСЬМА УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Сойко І. М.pdf425.78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.