Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1042
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКамінська, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-09T13:28:06Z-
dc.date.available2024-02-09T13:28:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1042-
dc.description.abstractВ статті розкрито особливості формування та розвитку педагогічного мислення, підкреслено його роль в практичній та науково-методичній діяльності викладача. Проведено аналіз особливостей педагогічного мислення та визначення напрямів його розвитку. Встановлено, що важливим засобом розвитку нового педагогічного мислення є побудова діяльності на гуманістичних засадах, що сприяє створенню оптимальних передумов як для самореалізації педагога в контексті виконання професійної діяльності, так і для студентів, які отримують можливість самовиразитись в процесі навчальної діяльності. // The article reveals the peculiarities of pedagogical thinking formation and development, it is emphasized its role in practical and scientific-methodological activities of a teacher. The aim of the study is the analysis of pedagogical thinking features and determining directions of its development. It is established that an important means of a new pedagogical thinking development is to build activities on humanistic principles that helps to create optimal preconditions for self-realization of the teacher within the context of performing professional activities, and students who get an opportunity of expression in the process of educational activity.en_US
dc.publisherПсихолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2017. - Вип. 2(18). - С. 47-52.en_US
dc.subjectпедагогічне мисленняen_US
dc.subjectPedagogical thinkingen_US
dc.subjectсинтетичне мислення-
dc.subjectгуманістичний підхід-
dc.subjectсамореалізація-
dc.subjectsynthetic thinking-
dc.subjecthumanistic approach-
dc.subjectself-realization-
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ В УМОВАХ ВНЗen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2017 рік. Випуск 2(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Камінська О. В.pdf443.38 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.