Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1155
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ НАСТУПНОСТІ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У СИСТЕМІ “ДНЗ – ПОЧАТКОВА ШКОЛА”
Автори: Джаман, Т. В.
Троцька, Ю. В.
Ключові слова: Освіта, іноземна мова, теоретичне дослідження, експериментальне навчання.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 20-літньому ювілею Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука (3-4жовтня 2013 р.). - Рівне РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 450 с. - С. 165-168.
Короткий огляд (реферат): В тезах досліджено теоретичні основи наступності у підготовці майбутнього вчителя іноземної мови, а також визначення основних знань, умінь і навичок майбутнього вчителя іноземної мови в системі "ДНЗ - початкова школа".
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1155
ISBN: 978-966-7359-70-6
Розташовується у зібраннях:ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ЕКОНОМІКИ В ХХІ СТОЛІТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези - Джаман Т. В., Троцька Ю. В.pdf226.01 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.