Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1174
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Автори: Мельничук, Л. Б.
Ключові слова: Тренінг, програма, навчальний процес.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 20-літньому ювілею Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука (3-4жовтня 2013 р.). - Рівне РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 450 с. - С. 216-218.
Короткий огляд (реферат): В тезах досліджено теоретичні та методичні підходи до огранізації і проведення тренінгу в системі початкової освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1174
ISBN: 978-966-7359-70-6
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези - Мельничук Л. Б.pdf301.11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.