Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельничук, Л. Б.-
dc.date.accessioned2018-05-23T12:28:01Z-
dc.date.available2018-05-23T12:28:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.isbn978-966-7359-70-6-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1174-
dc.description.abstractВ тезах досліджено теоретичні та методичні підходи до огранізації і проведення тренінгу в системі початкової освіти.en_US
dc.publisherЗбірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 20-літньому ювілею Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука (3-4жовтня 2013 р.). - Рівне РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 450 с. - С. 216-218.en_US
dc.subjectТренінг, програма, навчальний процес.en_US
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ ТРЕНІНГУ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези - Мельничук Л. Б.pdf301.11 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.