Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1205
Title: ГЕОМАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ
Authors: Трусова Т. С.
Keywords: Геомаркетинг, туристичний бізнес, регіон.
Issue Date: 2013
Publisher: Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 20-літньому ювілею Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука (3-4жовтня 2013 р.). - Рівне РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 450 с. - С. 317-320.
Abstract: В тезах досліджено сприятливі умови для розвитку туристичного бізнесу в регіонах на основі комплексного аналізу соціальних, економічних показників та туристичних ресурсів областей України.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1205
ISBN: 978-966-7359-70-6
Appears in Collections:ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ЕКОНОМІКИ В ХХІ СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези - Трусова Т. С.pdf239.66 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.