Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1205
Назва: ГЕОМАРКЕТИНГ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ УКРАЇНИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ
Автори: Трусова Т. С.
Ключові слова: Геомаркетинг, туристичний бізнес, регіон.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 20-літньому ювілею Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем'янчука (3-4жовтня 2013 р.). - Рівне РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2013. - 450 с. - С. 317-320.
Короткий огляд (реферат): В тезах досліджено сприятливі умови для розвитку туристичного бізнесу в регіонах на основі комплексного аналізу соціальних, економічних показників та туристичних ресурсів областей України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1205
ISBN: 978-966-7359-70-6
Розташовується у зібраннях:ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ЕКОНОМІКИ В ХХІ СТОЛІТТІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези - Трусова Т. С.pdf239.66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.