Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1285
Title: МОВА СУЧАСНОГО ПОЛЬСЬКОГО РЕКЛАМНОГО ДИСКУРСУ (СТИЛІСТИЧНИЙ ТА ЛЕСИКО-ГРАМАТИЧНИЙ АСПЕКТИ)
Authors: Погрібна Т. А.
Keywords: Рекламний текст, стилістичні прийоми, лінгвістичне дослідження.
Issue Date: 2015
Publisher: Збірник тез виступів учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Проблеми розвитку вищої школи та економіки в ХХІ столітті" присвяченої 90-річчю від дня народження С. Я. Дем'янчука (22-23 жовтня 2015 р.). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 260 с. - С 137-140.
Abstract: В тезах з'ясовано стилістичні та лексико-граматичні особливості рекламного тексту як основної одиниці рекламної комунікації.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1285
ISBN: 978-966-7359-70-6
Appears in Collections:2015ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ВИЩОЇ ШКОЛИ ТА ЕКОНОМІКИ В ХХІ СТОЛІТТІ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези - Погрібна Т. А.pdf356.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.