Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1369
Назва: ПОПИТ НА СІЛЬСЬКИЙ ЗЕЛЕНИЙ ТУРИСТИЧНИЙ ПРОДУКТ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ = OKSANA JAKIVNA ROMANIV, TRUSOVA TETYANA SERGIIVNA, TVERDOKHLIB OLENA IVANIVNA
Автори: Романів О. Я. , Трусова Т. С., Твердохліб О.І.
Ключові слова: Сільський зелений туризм, туристичний продукт, попит, перцепційна лояльність.
Rural tourism, tourist product, demand, perceptual loyalty
Дата публікації: 2014
Видавництво: Вiсник Хмельницького національного університету, Економічні науки, Т.1, 2014. – № 6. – С. 202–209.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено специфіку формування попиту на ринку сільського зеленого туризму Рівненської області. Були проведені маркетингові дослідження даного ринку, у результаті яких зроблені висновки про сегментацію ринку сільського туризму, встановлено переваги та слабкі місця даного виду туризму, окреслено портрет споживача та регіональні особливості попиту і пропозиції сільського зеленого туристичного продукту. Запропоновано систему пріоритетів туристичного розвитку Рівненської області. Виділено групи рекреаційних територій із схожими характеристиками, проблемами та потребами на основі співставлення перцепційної лояльності споживачів сільського зеленого туристичного продукту та агротуристичного потенціалу. Визначено для цих груп найбільш доцільні стратегії розвитку. // The article studies the specifics of the formation of the demand in the rural tourism market of the Rivne oblast. A study of the given oblast was carried out, as a result of which conclusions on the segmentation of the rural tourism market were made; the strengths and weaknesses of this kind of tourism were defined; the portrait of the consumer and regional peculiarities of the demand and supply of the rural tourism product were outlined. The study suggests a system of priorities of the tourism development of the Rivne region. The article singles out groups of recreational territories with similar proprieties, problems and needs on the basis of the comparison of the perceptual loyalty and agricultural tourism potential. The most expedient development strategies were outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1369
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри географії і туризму

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Трусова Т. С. 4.pdf688.63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.