Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1391
Назва: ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ
Автори: Груба, Т. Л.
Ключові слова: Мовна особистість, інтеграція змісту навчання, міжпредметна інтеграція, інтегровані уроки.
Linguistic identity, integration of learning content, interdisciplinary integration, integrated lessons.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія: Філологічна, (40), 188-191.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено аналізу сучасних досліджень питання інтеграції змісту в навчальному процесі. Автор визначає сутність цього важливого дидактичного поняття, особливості та шляхи реалізації у системі формування мовної особистості учнів загальноосвітньої школи. // The paper analyzes the current researches of the problem of content integration in the classroom. The author defines the essence of this important didactic concept, characteristics and ways of its implementing in the system of secondary school pupils’ linguistic identity formation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1391
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри української мови та літератури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття - Груба Т. Л. 1.pdf627.49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.