Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1788
Title: | ОСНОВНІ НАПРЯМИ І ЗМІСТ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІГОР ТА ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВИМОВИ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ |
Other Titles: | MAIN DIRECTIONS AND CONTENT OF CORRECTIONAL AND PEDAGOGICAL WORK WITH THE USE OF GAMES AND GAME TECHNIQUES FOR THE FORMATION OF SOUND PRONUNCIATION WITH JUNIOR STUDENTS WITH SPEECH DEFECTS |
Authors: | Близнюк, Н. В. Blyznyuk, N. V. |
Keywords: | Інклюзивна освіта, корекційно-педагогічна робота, молодші школярі, затримка мовленнєвого розвитку, формування звуковимови, іги, ігрові прийоми. / Inclusive education, correctional and pedagogical work, primary school students, delayed speech development, the formation of sound pronunciation, games, gaming techniques. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука |
Citation: | Близнюк Н.В. Основні напрями і зміст корекційно-педагогічної роботи з використанням ігор та ігрових прийомів для формування звуковимови у першокласників з вадами мовлення. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 12-19. |
Abstract: | У статті розкрито актуальність корекційно-педагогічної роботи з молодшими школярами з вадами мовлення як початкового етапу здобуття освіти, їх всебічного розвитку та соціальної адаптації. / The article deals with the relevance of corrective-pedagogical work with junior studens with speech defects as the initial stage of education, their comprehensive development and social adaptation. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1788 |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Близнюк Н. В..pdf | Близнюк Н. В. Основні напрями і зміст корекційно-педагогічної роботи з використанням ігор та ігрових прийомів для формування звуковимови у першокласників з вадами мовлення | 549.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.