Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1788
Title: ОСНОВНІ НАПРЯМИ І ЗМІСТ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ІГОР ТА ІГРОВИХ ПРИЙОМІВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЗВУКОВИМОВИ У ПЕРШОКЛАСНИКІВ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ
Other Titles: MAIN DIRECTIONS AND CONTENT OF CORRECTIONAL AND PEDAGOGICAL WORK WITH THE USE OF GAMES AND GAME TECHNIQUES FOR THE FORMATION OF SOUND PRONUNCIATION WITH JUNIOR STUDENTS WITH SPEECH DEFECTS
Authors: Близнюк, Н. В.
Blyznyuk, N. V.
Keywords: Інклюзивна освіта, корекційно-педагогічна робота, молодші школярі, затримка мовленнєвого розвитку, формування звуковимови, іги, ігрові прийоми. /
Inclusive education, correctional and pedagogical work, primary school students, delayed speech development, the formation of sound pronunciation, games, gaming techniques.
Issue Date: 2019
Publisher: Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Citation: Близнюк Н.В. Основні напрями і зміст корекційно-педагогічної роботи з використанням ігор та ігрових прийомів для формування звуковимови у першокласників з вадами мовлення. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 12-19.
Abstract: У статті розкрито актуальність корекційно-педагогічної роботи з молодшими школярами з вадами мовлення як початкового етапу здобуття освіти, їх всебічного розвитку та соціальної адаптації. / The article deals with the relevance of corrective-pedagogical work with junior studens with speech defects as the initial stage of education, their comprehensive development and social adaptation.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1788
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Близнюк Н. В..pdfБлизнюк Н. В. Основні напрями і зміст корекційно-педагогічної роботи з використанням ігор та ігрових прийомів для формування звуковимови у першокласників з вадами мовлення549.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.