Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1789
Title: ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА − ПРІОРИТЕТНИЙ НАПРЯМ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА СІМ'Ї
Other Titles: PEDAGOGY OF PARTNERSHIP - A PRIORITY DIRECTION OF INTERACTION OF PRESCHOOL EDUCATION INSTITUTIONS AND FAMILY
Authors: Панчук І. В. / Panchuk I. V.
Keywords: Партнерство, педагогіка партнерства, взаємодія, співпраця, виховання, сім'я, заклад дошкільної освіти. /
Partnership, partnership pedagogics, interaction, cooperation, education, family, preschool educational institution.
Issue Date: 2019
Publisher: Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Citation: Панчук І. В. Педагогіка партнерства − пріоритетний напрям взаємодії закладів дошкільної освіти та сім'ї. Збірник студ. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 27-36.
Abstract: У статті досліджено одну з найбільш актуальних проблем дошкільної освіти − взаємодію закладу дошкільної освіти та сім'ї. Розкрито поняття « партнерство» та «педагогіка партнерства». / The article examines one of the most pressing problems of preschool education - the interaction of preschool education and the family. The concepts of "partnership" and "pedagogy of partnership" are revealed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1789
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk-12-2019-3-27-36.pdfПанчук І. В. Педагогіка партнерства - пріоритетний напрям взаємодії закладів дошкільної освіти та сім'ї694.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.