Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1795
Назва: ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В СИСТЕМІ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Інші назви: FORMATION OF PEDAGOGICAL COMPETENCIES OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IN THE SYSTEM OF INCLUSIVE EDUCATION
Автори: Смирнов, О. О.
Smirnov, О. О.
Ключові слова: Формування педагогічних компетентностей, початкова інклюзивна школа, вчитель початкової школи, інклюзивна компетентність.
Formation of pedagogical competencies, inclusive primary school, primary school teacher, inclusive competence.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Бібліографічний опис: Смирнов О. О. Формування педагогічних компетентностей майбутніх вчителів початкової школи в системі інклюзивної освіти. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 72-76.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто моделювання диференційованого та генералізованого рівнів стратегії формування педагогічних компетентностей майбутніх учителів початкової інклюзивної школи. / The article considers modeling of differentiated and generalized levels of strategy of formation of pedagogical competences of future teachers of primary inclusive school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1795
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zbirnyk-12-2019-3-72-76.pdfСмирнов О.О. Формування педагогічних компетентностей майбутніх вчителів початкової школи в системі інклюзивної освіти607.75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.