Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1796
Title: ФОРМУВАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Other Titles: FORMATION OF INCLUSIVE COMPETENCE OF FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS
Authors: Смирнов, О. О.
Smirnov, О. О.
Keywords: Інклюзивна компетентність, майбутні вчителі початкової школи, інклюзивна освіта.
Inclusive competence, future primary school teachers, inclusive education.
Issue Date: 2019
Publisher: Рівне: МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Citation: Смирнов О. О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх вчителів початкової школи. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 77-81.
Abstract: У статті досліджено погляди вітчизняних і зарубіжних вчених на формування компетентностей майбутніх вчителів початкової школи в умовах інклюзії. / The article analyzes the views of domestic and foreign scholars on the formation of the future elementary school teacher'scompetencies in the conditions of inclusion.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1796
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk-12-2019-3-77-81.pdfСмирнов О. О. Формування інклюзивної компетентності майбутніх вчителів початкової школи660.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.