Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1811
Title: ТРИ ПРИНЦИПИ ЗАОХОЧЕННЯ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ
Other Titles: THREE PRINCIPLES OF ENCOURAGING STUDENTS TO LEARN IN TEACHING MATHS AND INFORMATICS
Authors: Гурин, І. С.
Gurin, I. S.
Keywords: Методика навчання, принципи заохочення учнів, сторітелінг, ситуативне моделювання ідеї гармонічного розвитку учнів.
Teaching methods, principles of students promotion, stetting, situational modeling ideas of harmonious development of students.
Issue Date: 2019
Publisher: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Citation: Гурин І. С. Три принципи заохочення учнів до навчання при викладанні математики та інформатики. Збірник студент. наук. праць. 2019. Вип. 2 (12). С. 174−180.
Abstract: У статті визначено значення трьох головних принципів, які сприяють заохоченню учнів до навчання. Доведено, що дотримання цих принципів є дуже важливим, оскільки відповідає сучасним тенденціям розвитку освіти. / The article identifies the importance of three main principles that encourage students to learn. It is proved that adherence to these principles is very important because it corresponds to modern trends in education.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1811
ISBN: 978-966-7359-75-1
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2019. Вип. 2 (12)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirnyk-12-2019-3-174-180.pdfГурин І. С. Три принципи заохочення учнів до навчання при викладанні математики та інформатики673.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.