Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1848
Title: | ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗВУКОВОГО ТА ЗВУКО-БУКВЕНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ |
Other Titles: | FEATURES OF CONDUCTING SOUND AND SOUND-LETTER ANALYSIS IN LITERACY LESSONS IN PRIMARY SCHOOL |
Authors: | Мартинюк Т. В. / Martynyuk T. V. |
Keywords: | Звуковий аналіз, звуко-буквений аналіз, фонематичний слух, навчання грамоти, звуки і букви. Sound analysis, sound-letter analysis, phonemic hearing, literacy, sounds and letters. |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука |
Citation: | Мартинюк Т. В. Особливості проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти в початковій школі. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 81−88. |
Abstract: | У статті досліджено зміст, форми і методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти. Охарактеризовано психологічні та лінгвістичні основи навчання грамоти. Доведено важливість розвитку фонематичного слуху, як основи формування навички читання. Теоретично обґрунтовано ефективні форми та методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках української мови в початкових класах. / The article examines the content, forms and methods of sound and sound analysis in the literacy lessons. Psychological and linguistic basics of literacy training are described. The importance of the development of phonemic hearing as a basis for the formation of reading skills is proved. Effective forms and methods of sound and sound analysis in the Ukrainian language classes in elementary classes are theoretically substantiated. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1848 |
ISBN: | 978-966-7359-75-1 |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник студ. наук. праць 13-81-88.pdf | Мартинюк Т. В. Особливості проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти в початковій школі | 409.63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.