Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1848
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗВУКОВОГО ТА ЗВУКО-БУКВЕНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Інші назви: FEATURES OF CONDUCTING SOUND AND SOUND-LETTER ANALYSIS IN LITERACY LESSONS IN PRIMARY SCHOOL
Автори: Мартинюк Т. В. / Martynyuk T. V.
Ключові слова: Звуковий аналіз, звуко-буквений аналіз, фонематичний слух, навчання грамоти, звуки і букви.
Sound analysis, sound-letter analysis, phonemic hearing, literacy, sounds and letters.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука
Бібліографічний опис: Мартинюк Т. В. Особливості проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти в початковій школі. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 81−88.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено зміст, форми і методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти. Охарактеризовано психологічні та лінгвістичні основи навчання грамоти. Доведено важливість розвитку фонематичного слуху, як основи формування навички читання. Теоретично обґрунтовано ефективні форми та методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках української мови в початкових класах. / The article examines the content, forms and methods of sound and sound analysis in the literacy lessons. Psychological and linguistic basics of literacy training are described. The importance of the development of phonemic hearing as a basis for the formation of reading skills is proved. Effective forms and methods of sound and sound analysis in the Ukrainian language classes in elementary classes are theoretically substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1848
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник студ. наук. праць 13-81-88.pdfМартинюк Т. В. Особливості проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти в початковій школі409.63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.