Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1848
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартинюк Т. В. / Martynyuk T. V.-
dc.date.accessioned2020-08-11T08:17:01Z-
dc.date.available2020-08-11T08:17:01Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМартинюк Т. В. Особливості проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти в початковій школі. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 81−88.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 373.3.016: 811.161.2-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1848-
dc.description.abstractУ статті досліджено зміст, форми і методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти. Охарактеризовано психологічні та лінгвістичні основи навчання грамоти. Доведено важливість розвитку фонематичного слуху, як основи формування навички читання. Теоретично обґрунтовано ефективні форми та методи проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках української мови в початкових класах. / The article examines the content, forms and methods of sound and sound analysis in the literacy lessons. Psychological and linguistic basics of literacy training are described. The importance of the development of phonemic hearing as a basis for the formation of reading skills is proved. Effective forms and methods of sound and sound analysis in the Ukrainian language classes in elementary classes are theoretically substantiated.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectЗвуковий аналіз, звуко-буквений аналіз, фонематичний слух, навчання грамоти, звуки і букви.uk_UA
dc.subjectSound analysis, sound-letter analysis, phonemic hearing, literacy, sounds and letters.uk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗВУКОВОГО ТА ЗВУКО-БУКВЕНОГО АНАЛІЗУ НА УРОКАХ НАВЧАННЯ ГРАМОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІuk_UA
dc.title.alternativeFEATURES OF CONDUCTING SOUND AND SOUND-LETTER ANALYSIS IN LITERACY LESSONS IN PRIMARY SCHOOLuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник студ. наук. праць 13-81-88.pdfМартинюк Т. В. Особливості проведення звукового та звуко-буквеного аналізу на уроках навчання грамоти в початковій школі409.63 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.