Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1858
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтиба І. Г. / Shtyba I. H.-
dc.date.accessioned2020-08-11T12:01:56Z-
dc.date.available2020-08-11T12:01:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШтиба І. Г. Принципи та етапи реалізації педагогічної діагностики. Збірник студ. наук. праць. 2020. Вип. 1 (13). С. 150−156.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.doiУДК 371.264-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1858-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність педагогічної діагностики як складової частини моніторингу якості освіти. Подано трактування дефініцій «педагогічна діагностики», «педагогічне дослідження» як сучасних наукових феноменів. Виокремлено та обґрунтовано освітні функції педагогічної діагностики (діагностична, орієнтаційно-прогностична, проектувально-конструктивна, організаторська, інформаційно-пояснювальна, комунікативно-стимулююча, аналітико-оцінна, дослідницька). Проаналізовано основні принципи діагностики і контролю успішності учнів: систематич-ність, об’єктивність, наочність, регулярність. / The article reveals the essence of pedagogical diagnostics as an integral part of monitoring the quality of education. Interpretations of the definitions «pedagogical diagnostics», «pedagogical research» as modern scientific phenomena are presented. The educational functions of pedagogical diagnostics (diagnostic, orientational-prognostic, design-constructive, organizational, informational and explanatory, communicative-stimulating, analytical-evaluative, research) are identified and substantiated. The basic principles of the diagnosis and control of student performance are analyzed: systematicity, objectivity, visibility, regularity.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherРівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчукаuk_UA
dc.subjectПедагогічна діагностика, учителі, учні, принципи, етапи. /uk_UA
dc.subjectPedagogical diagnostics, teachers, students, principles, stages.uk_UA
dc.titleПРИНЦИПИ ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИuk_UA
dc.title.alternativePRINCIPLES AND STAGES OF IMPLEMENTATION OF PEDAGOGICAL DIAGNOSTICSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2020. Вип 1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник студ. наук. праць 13-150-156.pdfШтиба І. Г. Принципи та етапи реалізації педагогічної діагностики402.77 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.