Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1884
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKaminska O. V.-
dc.contributor.authorКамінська О. В.-
dc.date.accessioned2024-01-15T10:59:40Z-
dc.date.available2024-01-15T10:59:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКамінська О. В. Креативність як чинник соціалізації дітей молодшого шкільного віку - О. В. Камінська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 83−92.uk_UA
dc.identifier.doiУДК 373.3-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1884-
dc.description.abstractУ статті висвітлено особливості впливу креативності на процес соціалізації дітей молодшого шкільного віку. Розкрито суть поняття креативність та її основні складові, визначено умови успішної соціалізації молоді. Проаналізовано особливості впливу ступеня розвитку креативності дитини молодшого шкільного віку на процес її соціалізації. Емпіричним шляхом встановлено, що більшості дітей притаманний середній рівень креативності. Виділено такі показники соціалізованості молоді, як емоційний комфорт, впевненість в собі, соціальне положення та соціальна активність. Підтверджено, що високий рівень креативності корелює з високим ступенем соціалізованості дітей шкільного віку. / The features of the influence of creativity on the process of socialization of primary school children highlighted in the article. The essence of the concept of creativity and its main components revealed the conditions of successful socialization of youth are defined. The peculiarities of the influence of the degree of development of creativity of a child of primary school age on the process of its socialization analyzed in the article. Most children have an average level of creativity it demonstrated with empirically established in the paragraph. Such indicators of youth socialization as emotional comfort, self-confidence, social status, and social activity highlighted. The high level of creativity correlates with a high degree of socialization of school-age children proved in the article.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»uk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectCreativityuk_UA
dc.subjectсоціалізація-
dc.subjectадаптація-
dc.subjectтворчі здібності-
dc.subjectмолодший шкільний вік-
dc.subjectsocialization-
dc.subjectadaptation-
dc.subjectcreativity-
dc.subjectyounger school age-
dc.titleКРЕАТИВНІСТЬ ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ=CREATIVITY AS A FACTOR OF SOCIALIZATION OF YOUNGER SCHOOL CHILDRENuk_UA
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 2(22)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Камінська О. В..pdfКреативність як чинник соціалізації дітей молодшого шкільного віку447.52 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.