Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1887
Title: АНКЕТУВАННЯ ВИКЛАДАЧІВ ЯК МЕТОД МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ=QUESTIONING TEACHERS AS A METHOD OF MONITORING THE QUALITY OF EDUCATION
Other Titles: Збірник наукових праць
Authors: Мельничук, Л. Б.
Melnychuk, L. B.
Keywords: професійно-педагогічна компетентність
рrofessional and pedagogical competence
заклад вищої освіти
майбутні педагоги
анкетування
моніторинг
якість освіти
institution of higher education
future teachers
questioning
monitoring
quality of education
Issue Date: 2019
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Мельничук Л. Б. Анкетування викладачів як метод моніторингу якості освіти / Л. Б. Мельничук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 109−117.
Abstract: У статті висвітлено результати анкетування викладачів Інституту педагогічної освіти щодо якості освітньої діяльності у контексті формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів. Обґрунтовано актуальність формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів. Визначено сутність поняття «професійно-педагогічна компетентність», виокремлено та охарактеризовано його складові компоненти. Доведено значення анкетування як методу моніторингу якості освіти. Розкрито процедуру анкетування викладачів у контексті формування професійно-педагогічних компетентностей майбутніх педагогів дошкільної та початкової ланок освіти. / The article highlights the results of a survey of teachers of the Institute of Pedagogical Education on the quality of educational activities in the context of the formation of professional and pedagogical competencies of future teachers. The relevance of the formation of professional and pedagogical competence of future teachers is substantiated. The essence of the concept of «professional and pedagogical competence» is defined as its constituent components are singled out and characterized. The importance of questionnaires as a method of monitoring the quality of education proved. The procedure of questionnaires of teachers in the context of the formation of professional and pedagogical competences of future teachers of preschool and primary education revealed.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1887
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 2(22)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мельничук Л. Б..pdfАнкетування викладачів як метод моніторингу якості освіти519.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.