Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorTernovyk N. A.-
dc.contributor.authorТерновик Н. А.-
dc.date.accessioned2024-01-15T10:51:40Z-
dc.date.available2024-01-15T10:51:40Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТерновик Н. А. Вплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб’єктів пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 2(22). - С. 165−175.uk_UA
dc.identifier.doiУДК 159.922.8: 82-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1897-
dc.description.abstractУ статті досліджено актуальні проблеми формування діалогічного мислення дітей підліткового віку. Розкрито погляди вітчизняних та зарубіжних вчених на проблему навчальної взаємодії учителів та учнів. Проаналізовано психологічні чинники розвитку суб’єктності особистості в сучасних умовах гуманізації середньої освіти. Визначено основні критерії та прийоми педагогічного спілкування, що сприяють максимальній пізнавальній активності дітей. Обґрунтовано умови максимального включення підлітка в мислиннєвий процес. Розкрито сутність основних психологічних особливостей діалогічної взаємодії у навчальному процесі як необхідної складової розвитку суб’єктності підлітків у пізнавальній діяльності. / The article investigates the current problems of forming dialogic thinking of adolescents. The views of domestic and foreign scientists on the question of educational interaction between teachers and students revealed. The psychological factors of development of personality subjectivity in modern conditions of humanization of secondary education are analyzed in the article. The main criteria and methods of pedagogical communication that contribute to the maximum cognitive activity of children identified. The conditions of the maximum inclusion of the teenager in the thought process are substantiated. The essence of the main psychological features of dialogic interaction in the educational process as a necessary component of the development of the subjectivity of adolescents in cognitive activity revealed.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»uk_UA
dc.subjectсуб’єктність особистостіuk_UA
dc.subjectрersonalityuk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльність-
dc.subjectдіалогічна взаємодія-
dc.subjectпедагогічне спілкування-
dc.subjectпізнавальна активність-
dc.subjectінтеракція-
dc.subjectдіалогічність мислення-
dc.subjectcognitive activity-
dc.subjectdialogic interaction-
dc.subjectpedagogical communication-
dc.subjectcognitive activit-
dc.subjectinteraction-
dc.subjectdialogical thinking-
dc.titleВПЛИВ ДІАЛОГУ НА ОРГАНІЗАЦІЮ МИСЛЕННЄВОГО ПРОЦЕСУ ПІДЛІТКІВ ЯК СУБ’ЄКТІВ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ=THE INFLUENCE OF DIALOGUE ON THE ORGANIZATION OF ADOLESCENTS' THINKING PROCESS AS THE SUBJECTS OF COGNITIVE ACTIVITIESuk_UA
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 2(22)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Терновик Н. А..pdfВплив діалогу на організацію мисленнєвого процесу підлітків як суб’єктів пізнавальної діяльності474.22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.