Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1907
Назва: ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ТА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН=THE TEACHING AND THE EDUCATING OF PRESCHOOL CHILDREN IN UKRAINE AND FOREIGN COUNTRIES
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Борейко, В. І.
Boreiko, V. I.
Ключові слова: заклади дошкільної освіти
рreschool education institutions
дошкільники
технології та методи виховання
моральність
патріотичність
мовна культура
preschoolers
technologies and methods of education
morality
patriotism
language culture
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Борейко В. І. Організація освітнього процесу в закладах дошкільної освіти України та зарубіжних країн / В. І. Борейко // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 5−14.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено досвід організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти України та зарубіжних країн, розкрито сучасні технології та методи навчання і виховання дошкільників у зарубіжних країнах, обґрунтовано, що досвід кращих зарубіжних дошкільних закладів засвідчує, що забезпечити ефективну підготовку дошкільників можна шляхом залучення їх до навчального процесу з п’ятирічного віку, формування у них національно-патріотичних почуттів, екологічної свідомості, мовної та правої культури, високої моральності та поваги до людини праці. / The article substantiates that at the current stage of Ukraine’s development and integration into European institutions, as well as the globalization of socio-economic relations between countries, the national education system faces the task of training highly qualified specialists for the national economy who will work in the future. It is revealed that this task can be achieved by involving children in the educational process from the age of five, forming national and patriotic feelings, ecological consciousness, language and legal culture, high morality and respect for the working man. It is substantiated that future teachers while studying in higher education institutions must learn the latest methods, forms and means of organizing the educational process in preschool institutions based on the concept of child-centeredness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1907
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 23 -5-14.pdfБорейко В. І. Організація освітнього процесу в закладах дошкільної освіти України та зарубіжних країн518.6 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.