Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБудз, І. Ф.-
dc.contributor.authorBudz, I. F.-
dc.date.accessioned2024-01-16T07:38:38Z-
dc.date.available2024-01-16T07:38:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБудз І. Ф. Напрями діяльності вчителя у Британській моделі освіти обдарованих дітей / І. Ф. Будз // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 26−33.uk_UA
dc.identifier.doiУДК 376.54 (410.1)-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1909-
dc.description.abstractУ статті досліджено роль учителя у виявленні обдарованих школярів, проаналізовано особливості підготовки учителів до роботи з обдарованими дітьми у Великій Британії. Окреслено поетапність співпраці координаторів з питань освіти обдарованих і талановитих дітей із учителями, батьками, однолітками потенційно обдарованих і талановитих учнів. Визначено, що реалізація підходу класного забезпечення освітніх потреб обдарованих і талановитих учнів здійснюється через професійну підготовку вчителів, що є ініціативою окремих організацій, відповідальних за навчання педагогів, а також за впровадження стандартів якості викладання та навчання у країні. / The requirements of the Department of Education and Training on identification of gifted and talented schoolchildren have been found out: absence of prescriptive manner to identification methods (due to possible age differences and aspects of subjects) and providing schools with the possibility to define criteria of gifted and talented schoolchildren; mandatory introduction of the school register of gifted and talented schoolchildren, that informs about a socio-economic level of a family in which a child is brought up, his gender and ethnicity; giving schools the right to determine the number of gifted and talented schoolchildren considering increase of education standards for such pupils; creating numerous online resources that provide complete information from school registers about effective training provision for gifted and talented schoolchildren and especially their identification, as well as the educational policy in this field.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»uk_UA
dc.subjectобдарованістьuk_UA
dc.subjectGiftednessuk_UA
dc.subjectкритерії обдарованості-
dc.subjectмодель ідентифікації обдарованих і талановитих-
dc.subjectвчитель-координатор-
dc.subjectпідхід класного забезпечення-
dc.subjectнаціональна програма-
dc.subjectнаціональна стратегія-
dc.subjectосвітні потреби учнів-
dc.subjectgiftedness criteria-
dc.subjectmodel of identification of gifted and talented-
dc.subjectteacher-coordinator-
dc.subjectclassroom approach-
dc.subjectnational program-
dc.subjectnational strategy-
dc.subjecteducational needs of pupils-
dc.titleНАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У БРИТАНСЬКІЙ МОДЕЛІ ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ШКОЛЯРІВ=TEACHER'S ACTIVITY DIRECTIONS IN THE BRITISH MODEL OF GIFTED SCHOOLCHILDREN EDUCATIONuk_UA
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник 23 -26-33.pdfБудз І. Ф. Напрями діяльності вчителя у Британській моделі освіти обдарованих дітей681 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.