Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1918
Назва: ФОРМУВАННЯ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВОЛИНСЬКОЇ ГУБЕРНІЇ=THE FORMATION OF THE DONTOLOGICAL READINESS OF THE FUTURE TEACHERS DURING THE EDUCATIONAL PROCESS IN THE INSTITUTIONS OF THE VOLYN PROVINCE
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Марчук, О. О.
Marchuk, O. O.
Ключові слова: формування
Formation
деонтологія
освіта
губернія
вчителі
deontology
education
province
teachers
Дата публікації: 2020
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Марчук О. О. Формування деонтологічної готовності майбутніх педагогів під час освітнього процесу в закладах Волинської губернії О. О. Марчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 1(23). - С. 116−123.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено формування деотологічної готовності майбутніх педагогів до професійної діяльності під час освітнього процесу в закладах Волинської губернії. Обґрунтовано, що сучасний педагог повинен володіти системою професійно-деонтологічних норм, що пов’язані з культурою спілкування, моральністю, гуманізмом, толерантністю і тактовністю. Охарактеризовано вимоги, які висувалися до постаті вчителя у закладах освіти Волинської губернії. Запропоновано шляхи впровадження педагогічного досвіду волинських освітян у підготовку майбутніх вчителів України. / The analysis of the scientific and pedagogical literature has shown that the work of teachers of higher education institutions should be directed on the development of professional and deontological positions among students. In the article the educational documents used by the teachers of Volyn province are analysed. The requirements of «The Instruction about the Educational Activity of the Teachers of Volyn Theological Seminary» (1881) are outlined in detail. One of the main demands about the figure of a teacher was the love and respect for the child's personality. The work of teachers of higher education institutions should be focused on the formation of pedagogical culture and ethics of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/1918
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 1(23)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 23 -116-123.pdfМарчук О. О. Формування деонтологічної готовності майбутніх педагогів під час освітнього процесу в закладах Волинської губернії496.34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.