Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2172
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМихальчук, Ю. О.-
dc.contributor.authorMykhalchuk, Yu. O.-
dc.date.accessioned2021-03-11T14:56:30Z-
dc.date.available2021-03-11T14:56:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМихальчук Ю. О. ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ-ІНВАЛІДАМИ. Психологія: реальність і перспективи. 2018. № 11. С. 99-105uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2172-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу формування особистісної та професійної готовності студентів спеціальності 053 «Психологія» до майбутньої психологічної роботи з дітьми-інвалідами в реабілітаційних центрах та психологічного супроводу дітей в класах з інклюзивною освітою. Зазначено, що сформувати практичні вміння та навички є можливим лише за умови безпосередньої взаємодії та спілкування з останніми, що у Міжнародному економіко-гуманітарному університеті імені академіка Степана Дем’янчука стає можливим завдяки реалізації проекту «На хвилях посмішок», який ґрунтується на соціальному партнерстві та має на меті залучення студентів у широке коло соціальних взаємозв’зків, розширення соціокультурного досвіду, формування толерантності як якості особистості, що являє собою інтегративну сукупність пізнавального, емоційного та поведінкового компонентів та є готовністю до конструктивного діалогу на основі поваги, емпатії, прийняття. Автор зазначає цілі, завдання, структуру, принципи реалізації та напрямки проекту, описує прогнозовані результати змін для студентів-психологів. Представлено аналіз результатів опитування студентів денної форми навчання.uk_UA
dc.publisherПсихологія: реальність і перспективиuk_UA
dc.subjectДитина-інвалід, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, професійно-особистісний розвиток, професійна діяльність, гуманізм, толерантність, психотравма, психотренінгові технології.uk_UA
dc.subjectDisabled child, subject-subject interaction, professional and personal development, professional activity, humanism, tolerance, psychotrauma, psychotraining technologies.uk_UA
dc.titleПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ПСИХОЛОГІЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ-ІНВАЛІДАМИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михальчук Ю._стаття7.pdf588.37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.