Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2183
Назва: ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЩОДО ІНКЛЮЗІЇ: СОЦІАЛЬНОПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ
Автори: Михальчук, Ю. О.
Ключові слова: Толерантність, інтолерантність, взаємодія, дитина-інвалід, соціалізація, інклюзивна освіта.
Tolerance, intolerance, interaction, disabled child, socialization, inclusive education.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Запоріжжя : Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Михальчук Ю.О. Толерантність щодо інклюзії: соціально-психологічний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць. – № 4. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. – 238 с., С. 90-95.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз проявів інтолерантності та критеріїв толерантності у суспільстві. Описано основні форми взаємодії здорових дітей із дітьми-інвалідами, в тому числі, в класах з інклюзивною освітою – діалогічну взаємодію, опіку та співпрацю. Розкрито психологічну сутність взаємодії та екологічної взаємодії (за Ю.М. Швалбом). Проаналізовано результати пілотажного експерименту, що охопив 1822 особи чоловіків та жінок віком від 16 до 65 років м. Рівного та Рівненської області. Основною метою проведеного експерименту стало вивчення толерантності населення до розвитку інклюзивної освіти в Україні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2183
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Михальчук_стаття 5 толерантність щодо інклюзії.pdf215.41 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.