Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2183
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Михальчук, Ю. О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T09:12:18Z | - |
dc.date.available | 2021-03-12T09:12:18Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Михальчук Ю.О. Толерантність щодо інклюзії: соціально-психологічний аспект вивчення / Ю.О. Михальчук // Теорія і практика сучасної психології : збірник наукових праць. – № 4. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2018. – 238 с., С. 90-95. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/2183 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено теоретичний аналіз проявів інтолерантності та критеріїв толерантності у суспільстві. Описано основні форми взаємодії здорових дітей із дітьми-інвалідами, в тому числі, в класах з інклюзивною освітою – діалогічну взаємодію, опіку та співпрацю. Розкрито психологічну сутність взаємодії та екологічної взаємодії (за Ю.М. Швалбом). Проаналізовано результати пілотажного експерименту, що охопив 1822 особи чоловіків та жінок віком від 16 до 65 років м. Рівного та Рівненської області. Основною метою проведеного експерименту стало вивчення толерантності населення до розвитку інклюзивної освіти в Україні. | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя : Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.subject | Толерантність, інтолерантність, взаємодія, дитина-інвалід, соціалізація, інклюзивна освіта. | uk_UA |
dc.subject | Tolerance, intolerance, interaction, disabled child, socialization, inclusive education. | uk_UA |
dc.title | ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЩОДО ІНКЛЮЗІЇ: СОЦІАЛЬНОПСИХОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ВИВЧЕННЯ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи кафедри психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Михальчук_стаття 5 толерантність щодо інклюзії.pdf | 215.41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.