Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 11-20 зі 21.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020КОНТРОЛІНГКнязевич, А. О.; Kniazevych, A. O.
2020КОНТРОЛІНГКнязевич, А. О.; Kniazevych, A. O.
2020МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2022ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2021БЕНЧМАРКІНГ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2024СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇШимко, О. В.; Демидюк, С. М.; Shymko, O. V.; Demydyuk, S. M.
2024ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СПОРТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ФАХОВО-ОРІЄНТОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІРоманов, А. Д.; Романова, В. І.; Romanov, A. D.; Romanova, V. I.
2024МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНОГО РИНКУ ПОСЛУГРоманов, А. Д.; Romanov, А.
2021INVESTMENTS IN HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT AND WAGES: RELATIONSHIPS AND PROBLEMS IN LOWER-MIDDLE-INCOME COUNTRIESOlievska, М.; Romanov, А.
2023ІНТЕГРАЦІЯ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАШимко, О. В.; Shymko, O. V.