Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 51-60 of 61 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2021БЕНЧМАРКІНГ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2018ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2014КЛАСТЕРИЗАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМОК ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2024СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇШимко, О. В.; Демидюк, С. М.; Shymko, O. V.; Demydyuk, S. M.
2024ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СПОРТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ФАХОВО-ОРІЄНТОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІРоманов, А. Д.; Романова, В. І.; Romanov, A. D.; Romanova, V. I.
2024МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНОГО РИНКУ ПОСЛУГРоманов, А. Д.; Romanov, А.
2021INVESTMENTS IN HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT AND WAGES: RELATIONSHIPS AND PROBLEMS IN LOWER-MIDDLE-INCOME COUNTRIESOlievska, М.; Romanov, А.
2023ІНТЕГРАЦІЯ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2020THE SUSTAINABLE HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT AND FINANCING OF EDUCATION IN EUROPE AND UKRAINERomanov, A.; Романов, А. Д,; Olievska, М.; Bondarenko, D.; Олієвська, М. Г.; Бондаренко, Д. В.
2019Predicting activity results of the specialized tour operatorRomanov, А.; Drobotova, М.; Krasnomovets, V.; Radchenko, O.; Романов, А. Д.