Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 49 (Search time: 0.03 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Інноваційна інфраструктура в контексті економічної безпеки країниКнязевич, А. О.; Kniazevych, A. O.
2018-01INNOVATION INFRASTRUCTURE OF UKRAINE: ASSESSMENT OF THE EFFECTIVENESS OF THE ACTION AND WAYS OF IMPROVEMENTКнязевич, А. О.; Головкова, Л.; Kniazevych, A. О.; Кириленко, В.; Kyrylenko, V.
2016ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2020МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2015ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2019ІМІДЖ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2016ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІДШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2022ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2021БЕНЧМАРКІНГ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2018ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.