Наукові роботи кафедри менеджменту Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 48
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇШимко, О. В.; Демидюк, С. М.; Shymko, O. V.; Demydyuk, S. M.
2024МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНОГО РИНКУ ПОСЛУГРоманов, А. Д.; Romanov, А.
2024ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СПОРТИВНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ В ФАХОВО-ОРІЄНТОВАНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІРоманов, А. Д.; Романова, В. І.; Romanov, A. D.; Romanova, V. I.
2021INVESTMENTS IN HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT AND WAGES: RELATIONSHIPS AND PROBLEMS IN LOWER-MIDDLE-INCOME COUNTRIESOlievska, М.; Romanov, А.
2020THE SUSTAINABLE HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT AND FINANCING OF EDUCATION IN EUROPE AND UKRAINERomanov, A.; Романов, А. Д,; Olievska, М.; Bondarenko, D.; Олієвська, М. Г.; Бондаренко, Д. В.
2019Predicting activity results of the specialized tour operatorRomanov, А.; Drobotova, М.; Krasnomovets, V.; Radchenko, O.; Романов, А. Д.
2023ІНТЕГРАЦІЯ РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ В СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2022ОМНІКАНАЛЬНІСТЬ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2021БЕНЧМАРКІНГ ЯК МАРКЕТИНГОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2020МЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2019ІМІДЖ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВАШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2018ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2016ФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІДШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2016ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2015ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНИЙ МЕХАНІЗМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РОЗДРІБНИХ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2014КЛАСТЕРИЗАЦІЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ НАПРЯМОК ІНТЕНСИФІКАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУШимко, О. В.; Shymko, O. V.
2017КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ФАКТОРІВ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ ПІДПРИЄМСТВАРоманов, А. Д.
2020ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ Й ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ В ПРИВАТНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ=PEDAGOGICAL MONITORING OF THE EFFECTIVENESS AND FEATURES OF MANAGEMENT IN PRIVATE HIGHER EDUCATION INSTITUTIONSKorobovych L. P.; Коробович Л. П.
2022КЛЮЧОВІ НАПРЯМИ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ РОЗВИТКОМ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИАртюшок, В. С.; Artiushok, V. S.
2022РОЗВИТОК КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИАртюшок, В.; Artiushok, V.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 48